Bij de aanbiedingen voor VoIP telefonie wordt vaak gesproken over de vele voordelen. Maar wat zijn deze voordelen voor via VoIP bellen dan precies?
Houd zelf grip op je telefooncentrale
Als ondernemer wil je natuurlijk zo efficiënt mogelijk werken en heb je geen tijd voor het onderhouden voor een telefooncentrale. Daarbij komt dat dit voor de traditionele telefonie vaak duur en ingewikkeld is. Om tijd te besparen is het voordeliger om over te stappen naar VoIP telefonie bij OnlyVoIP. Je houdt dan zelf de volledige grip op je online telefooncentrale en je past gemakkelijk zelf de functionaliteiten aan.
Regel gemakkelijk het aantal aansluitingen met een VoIP centrale
Wanneer je een snel groeiende onderneming hebt, is OnlyVoIP een slimme oplossing voor het flexibel uitbreiden of inperken van het aantal aansluitingen. Het kan heel tijdrovend zijn om nieuwe aansluitingen in te regelen. Met OnlyVoIP pas je het aantal aansluitingen snel en naar behoefte aan. Het laatste wat je wil is betalen voor aansluitingen die je niet gebruikt. Dus mocht je in een later stadium toch minder aansluitingen nodig hebben, pas je dit zelf eenvoudig via de app op je mobiele telefoon aan.
Klanten kunnen je altijd bereiken
OnlyVoIP zorgt dat je beter bereikbaar bent voor je klanten. Dit is natuurlijk het allerbelangrijkste voor ondernemers van nu. Je wil dat je klant je zo makkelijk mogelijk kan bereiken. Het is dan niet handig als je twee aparte nummers, voor vaste en mobiele telefoon hebt. VoIP maakt het mogelijk om oproepen van je vaste nummer door te schakelen naar je mobiele telefoon. Mocht je zelf niet bereikbaar zijn op een van deze nummers, dan schakelt de online centrale automatisch door naar een collega om de klant te woord te kunnen staan. Super professioneel én een mooi visitekaartje naar je klanten toe.
Sneller kunnen schakelen met klanten door koppeling met CRM systeem
Het feit dat je voor klanten met VoIP telefonie overal en altijd bereikbaar bent, kan soms ook onhandig zijn. Stel je voor, je bent op locatie aan het werk en je wordt door een belangrijke klant gebeld met een verzoek. Het is dan wel zo fijn als je zo snel mogelijk kan schakelen. Hiervoor heb je dan natuurlijk wel de juiste bestanden en informatie van de desbetreffende klant nodig. OnlyVoIP koppelt je telefoon met je crm-systeem. Hierdoor beschik je met één klik over de laatste klantinformatie die je tijdens het gesprek met de klant gelijk kan updaten. Zo staan jouw klanten altijd op nummer 1.
Toch bereikbaar bij een internet storing
Een risico van bellen via internet is dat er bij een storing geen verbinding is. Bij VoIP telefonie stel je a-la-minute in dat binnenkomende oproepen doorgezet worden naar een mobiele telefoon. Dit gebeurt automatisch. Zo ben je altijd bereikbaar voor klanten. Ditzelfde geldt ook bij een eventuele stroomstoring.
Overstappen naar VoIP telefonie
Stap vandaag nog over naar hosted VoIP en ervaar de voordelen zelf. Bel direct Wouter of Thomas op (071 200 4500) of vul ons contactformulier in. Wij maken altijd een passende offerte zodat u weet wat u te wachten staat.