De wereld wordt sneller, persoonlijker en altijd online. Ook zakelijk zien we steeds meer bedrijven flexibel omgaan met telefonie. Maar waar gaan we in 2020 het verschil zien? We duiken nog meer op customer experience en een hoge kwaliteit van antwoorden in het klantcontact.
Wij zijn klaar voor deze drie trends in zakelijke telefonie voor 2020:
1. ☁ Tijd. Geen tijd.
We zien het om ons heen al gebeuren het afgelopen jaar. Van morgen geleverd tot vandaag besteld = vandaag geleverd. Maar dit geldt ook voor telefonie. De tijd dat een bezoeker ‘in de wacht’ staat wordt korter. We focussen ons meer en meer op ‘snelle’ service en minder wachttijd. Met een VOIP-abonnement stelt u zelf in na hoeveel tonen de telefoon overgaat naar een volgende medewerker, ook wanneer iemand zijn mobiel niet opneemt. Want wachttijd voor onze klanten, daar hebben we in 2020 geen tijd meer voor.
2. ☁ Mobiel first
In 2019 zien we data via mobiel al tot ongekende hoogtes stijgen. We nemen maatregelen voor phising, virussen, ransomware en andere dataveiligheid. In 2020 blijven we veiligheid vooropstellen, want mobiel is de standaard dit jaar. Met de opkomende files in Nederland gaan we nog bewuster om met onze tijd en werken we flexibel over de dag heen.
Met mobiel zakelijk bellen van ONLY VOIP bent u ook op uw mobiele telefoon bereikbaar met uw zakelijk nummer, zijn alle gesprekskosten inclusief en heeft u maximaal datalimiet door deze te delen met uw collega’s en een optimale bereikbaarheid op ons eigen ONLY NL netwerk. Werken doet iedereen vanuit huis, op flexibele werkplekken en af en toe op kantoor. Met de ONLY VOIP APP bent u altijd bereikbaar. Of niet natuurlijk.
3. ☁ De cloud
We hebben afscheid genomen van ISDN. We zien vaste telefoons verdwijnen van bureaus. De telefooncentrales verdwijnen. We hebben in de afgelopen jaren ook al een begin gemaakt aan de vorm ‘hosted telefonie’ oftewel: cloudtelefonie. De complete telefooncentrale verhuist naar de cloud. Daarbij bepaalt u zelf de functionaliteiten en schaalt u snel en flexibel op of af. Zo zijn de kosten passend bij de groei van de onderneming en niet meer vast ‘per jaar’.
Wij staan in 2020 natuurlijk voor u klaar om alle ins en outs van zakelijke telefonie met u te delen. Begin het jaar 2020 goed en stap over van een telefooncentrale naar een telefooncentrale in de cloud. Zo gaan we 2020 en 2021 veilig en flexibel tegemoet.