Ga naar hoofdinhoud

De verschillende features van ONLY VOIP

We hebben het in het verleden al vaker gehad over de voordelen en de verschillende features van ONLY VOIP waar je gebruik van kunt maken wanneer je nu besluit over te stappen. Maar wat houden die verschillende features nu precies in? Wij leggen ze stuk voor stuk aan je uit.

Bellen met ONLY VOIP

Het spreekt eigenlijk voor zich, maar met een abonnement van ONLY VOIP kan je uiteraard bellen naar alle vaste- en mobiele telefoonnummers in Nederland en daarbuiten. Daarnaast kan je zelf gemakkelijk snelkeuzes instellen. Als extra optie kan je er ook voor kiezen om direct vanuit een zelf samengestelde bedrijvengids naar opgeslagen telefoonnummers te bellen.

Audioboodschappen instellen

Met een abonnement van ONLY VOIP beschik je over de functie om zelf geluidsfragmenten in te spreken of te uploaden. Deze fragmenten kan je bijvoorbeeld gebruiken voor wachtrijen, voicemails en eventuele keuzemenu’s. De verschillende fragmenten zijn te beheren in de app. Naast de optie dat je reguliere voicemail berichten kunt beluisteren en beheren, kan je met de speciale app van ONLY VOIP ook visual voicemail berichten afspelen en opnemen.

Gespreksopname maken

Vergeten waar het telefoongesprek met die belangrijke klant gisteren ook alweer over ging is verleden tijd. Met een abonnement van ONLY VOIP ben je namelijk in staat om gesprekken automatisch op te nemen. Het fragment wordt bewaard in de app en is op ieder gewenst moment terug te halen om nogmaals af te spelen. Zo mis je nooit meer belangrijke informatie. Daarnaast kan je ook notities maken bij gespreksopnames en de opnames vervolgens mailen naar alle belanghebbenden.

Groepen samenstellen

Vergeet programma’s als Teams en Zoom. Met de handige app van ONLY VOIP kan je straks gemakkelijk chatten met je collega’s. Je kan daarnaast call- en pickup-groepen instellen en wachtrijen organiseren. Hierbij is het wel van belang dat je duidelijk de wachttijd en wachtplaats vermeldt.

Vergaderen met collega’s en klanten

Met het ONLY VOIP abonnement kan je telefonisch vergaderen met beeld met zoveel collega’s of klanten als je zou willen. Om toch de controle in de hand te houden bij zo’n videocall is er een ‘wachtkamer’ ingericht. Zodat de moderator de volledige controle over het gesprek kan bewaken. Het is daarnaast ook mogelijk om documenten te delen met al je collega’s. Dit voorkomt een hoop mailverkeer, omdat je eventuele vragen meteen kunt beantwoorden en extra toelichting kan geven.

Gesprekken sturen

ONLY VOIP maakt het mogelijk om binnenkomende gesprekken eenvoudig door te schakelen naar de juiste persoon. Deze instellingen zijn te beheren in de ONLY VOIP app. Hierin kan je tevens je bereikbaarheid aanpassen door openings- en sluitingstijden in te vullen. Ook kan je gemakkelijk contacten tot groepen toevoegen en voor iedere groep een aparte voicemail instellen. Dat maakt alles nog net een stuk persoonlijker.

Keuzemenu’s samenstellen

Niets vervelender dan keuzemenu’s die eeuwig duren of je van het kastje naar de muur blijven sturen. Met een zakelijk abonnement van ONLY VOIP is dat verleden tijd. Je kunt namelijk zelf je keuzemenu’s samenstellen. Niet alleen een stuk persoonlijker, maar ook efficiënter naar je klanten toe.

Overstappen naar een zakelijk abonnement van ONLY VOIP

Wil je meer informatie over ons zakelijke telefonie abonnement van ONLY VOIP of heb je een vraag over de features? Wij staan te allen tijde voor je klaar en leggen alles aan je uit. Neem gerust contact met ons op en wie weet spreken wij elkaar snel!

Wouter Rodenhuis, mede-eigenaar van Solus IT en ONLY VOIP helpt MKB ondernemers in de Bollenstreek met het verbeteren van ict-processen, telefonie en digitaliseren van werkplekken. Kijk op solus-it.nl of onlyvoip.nl

 

features only voip

ONLY VOIP is de volgende stap in zakelijke telefonie. Gun uzelf gemak en geef uw klanten de service die zij verdienen… en dat allemaal ‘in the cloud’.

Verruil uw telefooncentrale voor zakelijke telefonie via ONLY VOIP en profiteer van unieke features. VoIP bellen is kostenbesparend, super (gebruiks-)vriendelijk én flexibel!

Overstappen naar VoIP bellen is niet ingewikkeld. Wij helpen u graag – ook na installatie.

Back To Top